сряда, 7 декември 2016 г.

Целувка в Ню Йорк - Катрин Райдър

  Целука в Ню Йорк е една сладка коледна книга, която ме остави с много топли чувства накрая и ме накара да ѝ се усмихвам глуповато, когато я завърших.
  Обикновено не чета сезонно ориентирани романи, но с този така се получи. Изненадващо много ми хареса, а Катрин Райдър, въпреки невероятно дългите си глави, пише увлекателно и леко, така че успях да прочета историята й много бързо.
  Заинтригува ме сюжета, който е изградила, както и идеята й и макар действието и чувствата им да се развиват наистина бързо, всичко много ми допадна. Обикновено не съм привърженик на бързата любов и връзка, но тази беше така добре предадена, а Антъни и Шарлот са толкова сладки, че нямаше как да не ми харесат. Обстановката и действията са добре изградени и емоциите, които героите усещат покрай неочаквания край на връзките им са изключително сполучливо предадени. 
    В Целувка в Ню Йорк двамата се откриват малко след като биват отхвърлени от техните половинки, за които са си мислели, че значат много повече, отколкото се оказва. Шарлот и Антъни се откриват, когато едва ли не са изгубили надежда за щастието и започват едно малко приключение по улиците на Ню Йорк като едно първоначално невинно губене на време. През този период, с помощта на една книга, те се опитват да превъзмогнат заедно бившите си, докато тяхната връзка прераства без дори да се усетят. 
  Тъй като полетът на Шарлот е отложен заради лошото време, на нея й се налага да остане още малко в града, който й де донесъл много тъга в последните две седмици, когато приятелят й къса с нея с изключително неубедителна причина. Наранена, тя бърза да се прибере у дома, за да научи, че трябва да чака много по-дълго от предвиденото, но натъквайки се на Антъни и въпросната книга, тя решава, че няма да бъде зле все пак да не потъва в пълно нещастие, а да оползотвори времето си, което веднага я издигна в очите ми. Избирайки да загърби неприятните спомени, тя показа сила и характер, което е много важно за мен. Авторката изключително умело е представила чувствата й след раздялата й с Колин и ми хареса това, че тя не го преодоля светкавично бързо, а постепенно, което накара книгата да изглежда малко по-реалистична.
  Случаят на Антъни не е много по-добър от нейния, а освен това е и по-пресен, но това, че тя го въвлича в плана си му се отразява добре. Нещото, което най-много ми хареса у него беше, че той не тръгна с нея, защото искаше да забрави Мая, а защото не желаеше да остави само момиче да се скита из улиците на Ню Йорк, особено след като е и чужденка. Той пое задачата да я развежда и да й помогне да изпълнява стъпките в книгата заедно с него. Антъни през цялото време остана с Шарлот и й предложи подкрепата си, когато най-силно се нуждаеше от нея, което ме накара да го харесвам дори повече. Това е добър герой, който би се харесал на всеки.
  Много ми бяха забавни начините, по които те все пак успяха да преодолеят бившите си и да се позабавляват, докато чакат времето за полета й да дойде. С напредване на страниците наистина се забелязва как се сближават и как чувствата им се усилват, затова ми беше много приятно да прочета историята им и да се докосна до нея.
  Целувка в Ню Йорк е един лек и наистина сладък коледен роман, който е написан увлекателно и успява да представи малко коледно настроение по един различен, но хубав начин, който направи книгата още по-добра. Както вече казах, наистина много ми хареса и ме остави с все приятни чувства накрая.

Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...